انتشار فراخوان سومین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود طرح «یار مهربان» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک امیدیه :: نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

در این سایت فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اطلاع رسانی می شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در بین کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود

طرح «یار مهربان» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک امیدیه

طرح «یار مهربان» هم‌زمان با پایان سال تحصیلی مدارس در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک امیدیه آغاز شد.

ه گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان،منصوره محمدی مسوول کانون مرکز شماره یک امیدیه با اعلام این خبر گفت: طرح «یار مهربان» با هدف توسعه و ترویج کتاب خوانی و تشویق کودکان و نوجوانان به مطالعه بیش‌تر، از ابتدای خرداد ماه سال جاری در این مرکز آغاز شده است.
وی افزود: در این طرح هرماه یک مجموعه کتاب به کودکان و نوجوانان معرفی می‌شود و کلیه‌ی فعالیت‌های مرکز بر اساس این کتاب‌ها اجرا خواهند شد.
محمدی پیرامون اولین روزهای برگزاری این طرح که با استقبال خوب بچه‌ها روبرو شده است توضیح داد: کتاب «خیابان دندان شیری» نوشته آنا روسل مان از جمله کتاب‌های معرفی شده در این طرح بود که با ساخت ماکتی از دهان و ساخت شخصیت‌های کتاب  این کار آغاز شده است.
این مسئول فرهنگی همچنین یادآور شد: مربیان مرکز به عنوان یک فعالیت تحقیقی از بچه‌ها خواسته‌اند درباره‌ی مینای دندان تحقیق کنند و در قالب نمایش، کتاب «خیابان دندان شیری» را برای دیگر دوستان خود معرفی کنند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.                             


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی