انتشار فراخوان سومین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی انتشار فراخوان سومین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی :: نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

در این سایت فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اطلاع رسانی می شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

فراخوان سومین جشنواره‌ی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، دبیر سومین جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی گفت: این جشنواره با هدف ترویج سیره‌ی مقدس رضوی وآشنایی  کودکان و نوجوانان با زندگی و سلوک این امام رئوف به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.
عبدالنبی شاکریان افزود: در سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی کانون، کودکان و نوجوانان به چهار گروه سنی «ب» (اول، دوم و سوم دبستان)، «ج» (چهارم و پنجم دبستان)، «د» (ششم دبستان و دوره راهنمایی) و «ه» (سال‌های دبیرستان) تقسیم شده‌اند که برای هر گروه سنی کتاب و سؤالی جداگانه انتخاب شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه این کتاب‌ها و پاسخ به سؤالات آن در این جشنواره شرکت کنند.
وی پیرامون کتاب‌های این مسابقه گفت: برای کودکان و نوجوانان اول، دوم و سوم دبستان کتاب «مار و گنجشک (قصه‌هایی از زندگی امام رضا) ع» نوشته مسلم ناصری، چهارم و پنجم دبستان «رضا جان خوش آمدی!» نوشته مجید ملّا محمدی، ششم دبستان و دوره راهنمایی «ماه غریب من» مجید ملّا محمدی و سال‌های دبیرستان «مناظرات تاریخی امام رضا (ع)» نوشته آیت الله ناصر مکارم شیرازی که همگی ازانتشارات «به نشر» آستان قدس رضوی هستند انتخاب شده‌اند.
 
شاکریان درباره‌ی روش ثبت‌نام در این مسابقه توضیح داد: علاقه مندان شرکت در سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی جهت ثبت نام می‌بایست ابتدا به سایت book.kanoonrazavi.ir وارد شوند. سپس بر روی آیکون ثبت نام کاربر جدید کلیک کرده و در منوی باز شده ابتدا کد ملی خود را ثبت کنند و به ترتیب مشخصات خواسته شده (کدملی - نام نام خانوادگی نشانی- شماره تلفن- شهر-کد پستی- رمز تایید رمز و انتخاب گروه سنی شرکت کننده) را پُر کنند.
 
دبیر سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی رضوی در مورد گزینه رمز در مشخصات خواسته شده نیز گفت:، رمز رقمی است اختیاری که توسط شرکت کننده انتخاب می‌شود و می‌بایست در خانه‌ی تایید رمز تکرار شود.
وی در ادامه از ثبت نام کنندگان خواست مقررات سایت را مطالعه و آیکون آن را مارک دار کنند و در پایان نیز بر آیکون نام نویسی کلیک نمایند.
 
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ادامه داد: پس از ثبت نام در مسابقه به شیوه‌ی اعلام شده، علاقه‌مندان می‌توانند با ورود مجدد به سایت مسابقه به آدرس book.kanoonrazavi.ir با توجه به گروه سنی خود در صفحه اصلی سایت اقدام به دانلود کتاب‌های مسابقه که با فرمت pdf پی. دی. اف و حجم بسیار کم و با نرم افزار Adobe Reader (آدوب ریدر) قابل مشاهده هستندکنند و پس از مطالعه کتاب و زمانی که آگاهی کاملی نسبت به مطالب کتاب مسابقه بدست آوردند، جهت پاسخ گویی به سؤالات مسابقه اقدام کنند.

دبیر سومین جشنواره‌ی کتاب خوانی امام رضا (ع) درباره تعداد برگزیدگان و محل برگزاری اختتامیه این جشنواره توضیحداد: مراسم پایانی این جشنواره 18 شهریور ماه 1392 در شهر اهواز برگزار خواهد شد و برگزیدگان اول هر گروه سنی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی و برگزیده دوم تا سوم هر گروه سنی نیز، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر زیارتی دریافت خواهند کرد.
 
شاکریان در پایان با پوزش از تأخیر بوجود آمده در انتشار فراخوان سومین جشنواره کتاب خوانی الکترونیکی به دلیل رفع مشکلات فنی سایت مسابقه یادآور شد:این جشنواره تا 31مردادماه سال 1392ادامه خواهدداشت و اسامی برگزیدگان آن از طریقپایگاه خبری کانون کشور(www.kanoonnews.ir)، سایت خبری استان خوزستان(khozestan.kanoonnews.ir)و ‌سایت مسابقه(book.kanoonrazavi.ir)اعلام خواهد شد.


 

  • بهرام یارزاده دهکردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی