انتشار فراخوان سومین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی عبدالنبی شاکریان عنوان کرد:احترام و برخورد مناسب اولیه با اعضا باید به دقت در مراکز کانون مورد توجه قرار گیرد :: نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

در این سایت فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اطلاع رسانی می شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در جمع مربیان کانون بر احترام و برخورد مناسب اولیه کارکنان کانون با اعضا و اولیای آنان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، عبدالنبی شاکریان که در جمع مربیان کانون حوزه‌ی دزفول سخن می‌گفت؛ضمن برشمردن اهمیت جذب کودکان و نوجوانان به کانون؛ اعلام کرد برای دست‌یابی به این مهم، «احترام و برخورد مناسب اولیه با اعضا و اولیای آن‌ها» باید به دقت مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود.
وی همچنین با تأکید مجدد خود بر حسن خلق و رعایت اخلاق تصریح کرد: رمز موفقیت هر کانونی، داشتن رفتار مناسب با اعضا و مراجعه کنندگان است.
اولین جلسه‌ی مراکز کانون در حوزه‌ی دزفول (شامل مراکز کانون در شهرهای شوش، دزفول، اندیمشک، شوشتر و گتوند)، با حضور مدیرکل، مسئول کارگزینی، کارشناس فرهنگی و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در مرکز شماره‌ی یک دزفول برگزار شد.
در این برنامه، مسئولین مراکز کانون در حوزه‌ی دزفول، گزارش عملکرد خود را در جذب هرچه بهتر کودکان و نوجوانان را ارائه کردند.
 همچنین اجرای کارگاه پویانمایی و تئاتر کاغذی توسط سعید گل گل مربی مسئول مرکز شماره یک دزفول و فهیمه سروندی مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره یک اندیمشک، بحث و بررسی پیرامون فعالیت‌های علمی و کتاب خوانی مراکز حوزه و نقد کتاب «هستی» نوشته‌ی «فرهاد حسن‌زاده» توسط مربیان و کارشناس شرکت کننده، دیگر برنامه های این نشست بود.
در پایان این برنامه نیز پروین وفایی کارشناس فرهنگی حوزه‌ی دزفول ضمن تشکر از تلاش‌های مدیرکل کانون استان در افزایش تعداد مراکز کانون در سطح استان و ارتقای سطح فعالیت‌های آن‌ها، از مسئولین مراکز خواست تا به دنبال راهکارهایی مناسب برای معرفی بهتر کانون به خانواده‌ها و جذب مخاطبین آن باشند.
  • بهرام یارزاده دهکردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی