انتشار فراخوان سومین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی فعالیت‌های قرآنی یکی از محورهای برنامه های کودکان هندیجانی در تابستان :: نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

در این سایت فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اطلاع رسانی می شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب


 

مسئول کانون پرورش فکری هندیجان خبر داد :

فعالیت‌های قرآنی یکی از محورهای برنامه های کودکان هندیجانی در تابستان  

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هندیجان گفت: فعالیت‌های قرآنی یکی از محورهای برنامه‌های کودکان و نوجوان عضو مراکز کانون هندیجان در تابستان جاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، فرهاد عبادی زاده با بیان این که سنین کودکی از بهترین مقاطع برای آموزش آموزه های دینی است و با توجه به روح پاک و ذهن فعال کودکان، می‌توان با آموزش مفاهیم دینی، البته با همان زبان و بیان کودکانه، معارف دینی و اسلامی را در روح و روان آنان درونی کرد و زمینه هرگونه انحرافات فکری و عقیدتی را در سنین نوجوانی و جوانی از بین برد اظهار داشت: کانون مرکز هندیجان نیز در این راستا کلاس قرآن، احکام و حدیث را از ابتدای خردادماه سال جاری برای گروه های سنی کودک و نوجوان آغاز کرده است.  

وی ادامه داد: این فعالیت‌ها با همکاری کانون «مشکات الهدی» شهرستان هندیجان و زیر نظر سکینه شنبدی برگزار می‌شود.

عبادی زاده هدف از برگزاری این فعالیت‌ها را ارتقاء سطح اطلاعات دینی اعضا و تقویت قرائت و تشویق به حفظ قرآن و برگزاری مسابقات قرانی در شهرستان هندیجان عنوان کرد و یادآور شد این برنامه‌ها تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.

  • بهرام یارزاده دهکردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی