انتشار فراخوان سومین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی عروسک‌های کاغذی کودکان و نوجوانان هندیجانی را به کانون دعوت می‌کنند :: نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

در این سایت فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اطلاع رسانی می شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ساخت و اجرای نمایش عروسکی کاغذی بچه های هندیجانی را برای پر کردن اوقات فراغت خود به کانون این شهرستان دعوت می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، نمایش عروسکی «عبدو و قلمبه» با کوشش مربیان و نوجوان پسر و به کارگردانی فرهاد عبادی زاده در کانون پرورش فکری هندیجان ساخته شده است.
عبادی زاده مسئول کانون پرورش فکری هندیجان و کارگردان این نمایش در این باره گفت: نمایشنامه این نمایش عروسکی با استفاده از بازنویسی کتاب خشم قلمبه نوشته‌ی «میری دلانسه» و با موضوع مضرات غلبه خشم بر انسان و لزوم فرو خوردن خشم و کنترل آن تهیه و اجرا شده است.  
 
وی در ادامه با بیان این که، نمایش عروسکی یکی از فعالیت‌های پر مخاطب کانون هندیجان است اضافه کرد: ما در این مرکز با ساخت نمایش عروسکی «عبدو و قلمبه» تلاش می‌کنیم تا کودکان و نوجوانان بیشتری را برای گذران اوقات فراغتشان به کانون بکشانیم تا بتوانیم آن‌ها را با بیش از 40 فعالیت کانون آشنا کنیم و در راستای پرورش استعداد های آن‌ها بر اساس تعالیم مقدس اسلامی قدم برداریم.
 
عبادی زاده همچنین یادآور شد عروسک گردانی عروسک‌های کاغذی این نمایش را پیمان قنواتیان ،  علی رضا حیاتیان و محمد رضا روشن ضمیر سه عضو نوجوان کانون هندیجان بر عهده دارند.
گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان که فعالیت‌های تابستانی خود را از ابتدای خرداد ماه آغاز کرده است در حال حاضر با دارا بودن 52 مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 40 فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.


 

  • بهرام یارزاده دهکردی

نظرات  (۱)

اگ فیلمش هم بود میدیم خوب بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی