انتشار فراخوان سومین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی راه اندازی کافه کتاب «رمان نوجوان امروز» در بهبهان :: نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

در این سایت فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اطلاع رسانی می شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

راه اندازی کافه کتاب «رمان نوجوان امروز» در بهبهان

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷ ق.ظ


همزمان با آغاز فعالیت‌های تابستانی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان کافه کتاب «رمان نوجوان امروز» راه‌اندازی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، نسرین بازیانی، مسئول کانون شماره یک بهبهان، با اعلام این خبر گفت: مربیان کانون پرورش فکری شماره یک بهبهان کافه کتاب «رمان‌های نوجوان امروز» را در این مرکز برای نوجوانان بهبهانی برپا کردند.
وی با بیان این که این برنامه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه کتاب در میان نوجوانان و آشنایی بیشتر آن‌ها با رمان‌های منتشر شده کانون برای نوجوانان اجرا شده است، افزود: در این کافه تغذیه فکری از سوی مربیان مرکز به وسیله معرفی کتاب، معرفی نویسندگان رمان‌های نوجوان امروز به بچه‌ها داده می‌شود.
بازیانی یادآور شد: در این برنامه همچنین شرکت‌کنندگان پس از مطالعه کتاب‌ها با حضور مربیان کانون به نقد آن‌ها به صورت گروهی می‌پردازند.
رمان‌های نوجوان امروز طرحی بود که سه سال و نیم پیش سید صادق رضایی دو ماه پس از انتصابش به سمت مدیر عاملی کانون آن‌را در نشستی با حضور 25 نویسنده مطرح کرد.
 
طرحی که بعد از گذشت سه سال و نیم نزدیک به 60 رمان آن منتشر شده است و 20 رمان دیگر نیز در مراحل مختلف چاپ دارد.
 
گفتنی است: در 24 اسفند 1391 در سومین سال آغاز اجرای این طرح نشستی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تهران برگزار شد که در آن نزدیک به 60 نویسنده شاخص و مطرح رمان‌های نوجوان کشور حضور داشتند. 
  • بهرام یارزاده دهکردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی