انتشار فراخوان سومین جشنواره‌ی بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی دومین دوره‌ی آموزشی «تعلیم و تربیت در متون قرآنی و روایی» در اهواز آغاز شد :: نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

نشریه الکترونیکی شهر آفتاب

روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان

در این سایت فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان اطلاع رسانی می شود

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب


دومین پودمان آموزشی با عنوان «تعلیم و تربیت در متون قرآنی و روایی» ویژه‌ی مربیان فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری خوزستان 26 خرداد در اهواز آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، این دوره‌ی آموزشی در 27 خرداد نیز با حضور مربیان فرهنگی مراکز کانون استان خوزستان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز مجتمع اهواز ادامه خواهد داشت.
پایبندی به اصول اعتقادی و مبانی دینی و احکام اسلامی، آشنایی با مباحث اساسی و توانایی درک و ترجمه متون تعلیم و تربیت که در قرآن و روایات و سیره ی معصومین (ع) به آن‌ها اشاره شده، آشنایی با منابع مربوط به مطالعات قرآنی و روایی و نحوه‌ی بازیابی اطلاعات نیز از دیگر اهداف این دوره‌ی آموزشی است.
مربیان شرکت کننده در این دوره همچنین در بخش محتوایی این پودمان آموزشی با اهمیت تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان، اهداف تعلیم و تربیت در اسلام، تربیت جامعه و همه جانبه انسان، حقوق فرزندان بر والدین و عوامل موثر در تربیت همچون وراثت، محیط، خانواده و... آشنا می‌شوند.
در این دوره‌ی آموزشی حجت الاسلام عادل سلمان نژاد از اساتید دانشگاه شهید چمران  مسئولیت آموزش شرکت کنندگان این پودمان را بر عهده دارد.
گفتنی است: شرکت کنندگان در این پودمان آموزشی پس از قبولی در امتحان پایان دوره از سوی مرکز آموزش کانون گواهی معتبر دریافت خواهند کرد.  
  • بهرام یارزاده دهکردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی